اخبار سپهرا

نشست علمی بایسته های حکمرانی در فضای مجازی از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی

نشست علمی بایسته های حکمرانی در  فضای مجازی از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی  با میزبانی پژوهشگاه فضای مجازی و موسسه انقلاب اسلامی و با حضور آقایان غلامی، کلانتری، حاجی حیدری، جلالی منش،ولوی، مهدی پور، ساعی و هسته خط مشی فضای مجازی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام مورخ چهارشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

در این نشست علمی که با حضور استاد هادی هسته جناب آقای دکتر امامی و اعضای شبکه دانشجویی هسته همراه بود، نظریه مواجهه با فضای مجازی از منظر مقام معظم رهبری مدظله العالی توسط هسته خط مشی فضای مجازی تبیین شد. در ابتدا استاد امامی مطالبی در مورد موضوع حکمرانی و نحوه مواجهه صحیح با موضوعاتی مانند فناوری های نوظهور فرمودند و در ادامه این چارچوب مواجهه که حاصل تلاش چندماه هسته بود، توسط آقایان سید امیررضا برقعی و حسین زیبنده به طور خلاصه بیان شد.

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر نیاز دائمی به پالایش و رصد فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی جهت مواجهه به موقع ، فعالانه و مبتکرانه با آن ،ان شاالله نسخه بروزرسانی شده این گزارش راهبردی در اولین فرصت در دستورکار هسته قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا